Kehitämme palveluamme palautteesi perusteella

Asiakkaamme suosittelevat

Keräämme palautetta NPS-mittarilla (Net Promoter Score) käyntisi yhteydessä. Olemme kiinnostuneita siitä, suosittelisitko kokemuksesi perusteella Pohjola Sairaalan palveluita myös läheisillesi. Kehitämme jatkuvasti palveluamme saamamme palautteen perusteella. NPS-mittari kertoo ajantasaisesti asiakkaidemme suositteluvalmiudesta. Mitä vihreämpään nuoli osoittaa, sitä tyytyväisempiä asiakkaamme ovat palveluihimme.

Ota yhteyttä

Voit lähettää palautetta toiminnastamme tai kysyä mieltäsi askarruttavista asioista tällä lomakkeella. Jakamalla ajatuksesi ja kehitysehdotuksesi olet mukana rakentamassa jatkuvasti paremmin palvelevaa Pohjola Sairaalaa. Voit lähettää viestisi myös nimettömänä. Pohjola Sairaalan Hoivamestari käsittelee kaikki palautteet luottamuksellisesti.

Otathan meihin yhteyden puhelimitse, kun asiasi on kiireellinen. Hoivamestarin tavoitat sairaalan aukioloaikoina puhelinnumerosta 010 2578 100.

Pakollinen kenttä

* Pakollinen kenttä